Print prelate TIR
1 CommentPe final de 2023, flota de echipamente operate de COLORIM SIGN s-a completat cu cel mai nou model de la Mimaki: SWJ-320EA, ideal pentru print prelate TIR. Din dorința de a oferi clientilor imprimări cât mai rezistente, am ales acest echipament pentru legendara cerneală solvent de la Mimaki, fabricată în Japonia.
De ce print pe prelate TIR?
- Vizibilitate Maximă: Prelatele de TIR oferă o suprafață de afișare foarte mare, fiind vizibile pe drumurile aglomerate, în traficul urban și în zonele de tranzit intens.
- Flexibilitate Creativă: Designurile complexe și creativitatea nu au limite. Mărimile mari ale prelatelor permit companiilor să creeze mesaje captivante și să-și promoveze produsele sau serviciile într-un mod inovator.
- Publicitate Dinamică: Prin mișcarea constantă a camioanelor, marca beneficiază de o expunere continuă. Acest aspect oferă un avantaj semnificativ față de publicitatea statică.
- Durabilitate și Rezistență: Tehnologiile moderne de imprimare asigură rezistența la condiții meteorologice extreme, inclusiv ploaie, soare intens și zăpadă.
Cum se printeaza prelata PVC?
O prelată de camion bine făcută trebuie să îndeplinească cel puțin șapte criterii, enumerate aici. Nici imprimarea prelatelor TIR nu este pentru amatori. Pentru ca intensitatea culorilor să se păstreze în timp, este nevoie atât de materiale special tratate pentru imprimare, cât și de cerneluri anume. O imprimare oarecare (cu cerneală ECOsolvent) va rezista pe o prelata TIR doar între 6 luni și 1 an, fără protecții suplimentare.
Printul UV poate rezista chiar mai puțin de 6 luni pe materiale flexibile (fiind o tehnologie dezvoltată pentru plăci). Dar poate nici nu este nevoie de mai mult pentru publicitatea convențională, aceasta fiind o formă de comunicare pe termen scurt și mediu.
Problema la prelatele TIR inscripționate este că după 6 luni imaginile imprimate în mod obișnuit pe aceste textile impregnate cu PVC se ȋngălbenesc. După un an, imaginile depuse cu un echipament convențional încep chiar să se estompeze. Or, nici un transportator nu-și dorește așa ceva. De aceea preferata prelatierilor din România rămâne cerneala solvent sau mild solvent.
La COLORIM Cluj există două printere Flora LJ-320p cu 8 capete Spectra Polaris bine întreținute și revizuite pentru prelungirea duratei de funcționare. De asemenea, pentru prelate TIR imprimate la rezoluții mari, de peste 1000 dpi, am instalat recent ultimul model al japonezilor la Mimaki, SWJ-320EA.
Mimaki 320 EA produce imprimări de înaltă definiție și rezoluție (900 x 1200 dpi). COLORIM poate garanta astfel rezultate excelente, fără aspectul neclar caracteristic cernelurilor solvent chinezești, depuse cu capete de imprimare vechi (Xaar, Seiko). Noul echipament de imprimări prelate TIR Mimaki SWJ este prevăzut cu capete Ricoh de ultimă generație. Sunt dispuse intercalat, si depun picături de cerneală cu dimensiuni variabile (7-25pl) pe substraturi cu o grosime maximă de 1 mm și lățimi de rolă de 3.2m
Cum lucrăm la Cluj? Cu cine, cum procedăm:
Astfel, la Colorim putem imprima pentru dumneavoastră în timp util flote de prelate TIR, fără rabat de la calitate. Avem rezultate excelente (putem trimite probe celor interesați) pe materiale tip Panama de la Sioen, Mehler sau Giovanardi. Serviciul nostru de imprimare prelată TIR se adresează atât transportatorilor, cât și prelatierilor.
Pentru transportatori, este suficient să ne contactați și să ne furnizați câteva detalii despre autocamioanele folosite. De asemenea, în funcție de locația dvs și tipul de prelată dorită, vă punem în legătură cu o firmă specializată în confecționarea prelatelor aflată pe traseul dvs.
Pentru firmele specializate, colaborăm cu toți furnizorii relevanți de prelată auto, aceștia livrând rolele alese de către voi, prelatierii, direct la sediul nostru. Apoi vă putem expedia, a doua zi de la confirmarea graficii, materialul gata imprimat și uscat. Lucrăm pe bază de contract cu firmele de curierat Transilvania Post și CARGUS.
One comment