Materiale pentru reclame
0 CommentsO cunoscută butadă a goanei după aur spune că cel mai bine se câștiga în acea perioadă din vânzarea de târnăcoape și lopeți. La fel și în pandemie, când publicitatea a murit, apoi s-a reinventat, a stagnat, apoi s-a resuscitat și așa mai departe, cel mai bine au câștigat distribuitorii de materiale – mai ales cei care au reușit să se aprovizioneze cu plexiglas, în condițiile în care „sticla acrilică” și celelalte semifabricate similare, precum SAN, Pet-G, policarbonat sau A-Pet s-au vândut mai ceva ca pâinea caldă.
Pe locul III au urcat oportuniștii de la TUPLEX PLASTIC, care au ajuns la 54 milioane lei după o creștere în pandemie cu peste 20% a cifrei de afaceri, depășindu-i pe clujenii de la VERLA alături de care mergeau anul trecut la potou. De remarcat că acest sprint al bucureștenilor cu capital polonez s-a făcut cu prețul închiderii depozitelor regionale nou-deschise în Cluj, Brașovul fiind de asemenea la limită, datorită reducerilor agresive de personal.
Au fost constanți cei de la MACRO, ajunși din urmă de oltenii de la ProSEP (ale căror afaceri au crescut frumos, cu aproape 30%) și constănțenii de la SPIROPLASTIC (creștere ușoară), în timp ce băimărenii de la MONS MEDIUS și PIN plus PIN au scăzut. Ca o noutate pe piață, din acest an la COLORIM găsiți următoarele articole de nișă pentru producția publicitară:
- sisteme de prindere Button-Fix
- distanțieri din aluminiu pentru signalistică
- autocolante fără lipici YUPO TAKO®
- sisteme de fixare – prinderi verticale
- folii de protecție solară
- PVC transparent Crystal anti-UV
- capse transparente