Culoarea anului 2020

Culoarea anului 2020

0 Comments

Am început anul cu mari speranțe și una din primele postări din 2020, pe pagina noastră de facebook, era despre culoarea anului – Classic Blue. Habar n-aveam însă c-o să ne iasă pe nas; am colantat la COLORIM atâta albastru 42 de la Oracal pe geamurile clienţilor, cu măscuţe (e drept, albastru deschis) pe față, că putem afirma cu certitudine că a fost culoarea anului.

Aşa că, deşi  vom urmări la fel de atenţi culori şi tendinţe, o să ne ferim de-acum înainte de previziuni. Cât despre magazinele colantate integral de noi, probabil că le-aţi văzut pe pagina de facebook / colorim.ro. Am aplicat folii Orajet printate pe Roland şi laminate pe vitrinele exterioare, după care s-au colantat pe interior cu albastru clasic (în ton cu nuanța peretelui cortină din aluminiu) și vitrinele de deasupra magazinului.

Rezultatul: un albastru infinit, pe care îl puteți admira aici! Dacă anul 2020 a fost al autocolantelor, cu consumuri mari (cel puţin pentru noi) de role de albastru de la Oracal, ca şi de alb Orajet, condimentate cu câteva role de mesh, ne aşteptăm ca 2021 să fie la COLORIM anul bannerelor. Să revină evenimentele pe plan local, ca să mai printăm și panouri pe frontlit și backlit, nu doar abțiblide.

Asta pentru că e un domeniu în care nu ne-am atins încă potenţialul, iar din imprimantele noastre de mare format Roland Advance Jet 1000, una stă nefolosită, când ar putea imprima constant. De ce credem că în 2021 își va reveni (nu doar pentru noi) outdoor-ul? În primul rând, pentru că mai jos ca acum nu se poate. Pentru a obţine profit, dar şi pentru a se pune la adăpost de valurile de comoditizare (când alte produse le copiază brandurile), companiile vor migra în 2021 spre sectoarele de activitate în care clienţii nu sunt satisfăcuţi (încă) de calitatea şi performanţele produselor existente pe piaţă.

Întrebarea e dacă mai există clienți, sau comportamentul consumatorului s-a modificat? În sensul că acesta, în condiții de criză economică, nu va mai urmări consumul, ci economia realizată – el nu mai cumpără produsul, ci reducerea. În criză sau post-criză există în continuare nevoi, dar accentul se pune către satisfacerea lor cât mai ieftină şi pe evidenţierea avantajelor comparative. Totuși, dacă măcar o parte din previziunile cu revenirea în V și W a economiei după lockdown se vor adeveri, după vaccin, atunci vom avea un 2021 plin de evenimente. Cum noi recomandăm implicarea clientului în promovare, o să trecem în revistă tipurile de panouri publicitare existente pe piaţa media, cu specific pe zone, în Clujul napocean. Dar asta într-un articol viitor, așa că țineți aproape!

About marius

    You May Also Like

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Call Us Now!