fbpx

Blog

Tapetul personalizat este ideal pentru decorul birourilor, gradinitelor, spitalelor sau scolilor. Este usor adaptabil nevoilor zonelor unde se decoreaza. După câteva probe de tapet personalizat printat cu eco-solvent (produs final cunoscut sub denumirea de foto-tapet), am ajuns la concluzia că este un domeniu care suportă multe, sunt mulți pseudo-specialiști și puțini meseriași. In functie de […]Continue reading

Unde bărbaţii văd doar culori, femeile disting o mulţime de nuanţe. Există o diferenţă subtilă între modul în care o culoare este percepută de o femeie şi modul în care o distinge un bărbat. De exemplu, dacă un bărbat şi o femeie se vor uita la un obiect portocaliu, bărbatul îl va percepe mai roşiatic […]Continue reading

Cam toată lumea știe ce sunt panourile publicitare. Prin aceste structuri metalice, brandurile ce-și propun să domine vizual Clujul se afişează în stil mare; publicitatea outdoor (sau OOH-ul, cum mai este numit), rămâne un canal sigur de comunicare și astăzi. Outdoor-ul este o zonă a publicității care a evoluat destul de mult, rămânând în același […]Continue reading

2021 este al doilea an din istorie când institutul Pantone n-a ales o singură culoare reprezentativă: ni se propune să colorăm anul care vine într-un gri suprem („ultimate gray”) combinat cu galbenul luminat („illuminating”). Sugerând o atitudine pozitivă susținută de tărie (nu e vorba de țuică, desigur, ci de gri). Precedentul a fost în 2016, […]Continue reading

Am început anul cu mari speranțe și una din primele postări din 2020, pe pagina noastră de facebook, era despre culoarea anului – Classic Blue. Habar n-aveam însă c-o să ne iasă pe nas; am colantat la COLORIM atâta albastru 42 de la Oracal pe geamurile clienţilor, cu măscuţe (e drept, albastru deschis) pe față, […]Continue reading

Pentru luna cadourilor, propunem câteva modele de ceasuri steampunk, plus alte câteva ceasuri-cadou pentru copii (la alegere). Steampunk-ul este un curent retro-futurist, modelând o lume care și-a însușit cu desăvârșire utilizarea mașinilor cu abur, iar designul specific promovează un echilibru între forma și funcția obiectelor. Pentru că timpul este preţios, alege un ceas personalizat, pe […]Continue reading

Mulţi îşi pun azi întrebări despre viitorul comunicării și cum va evolua (dacă nu va involua) marketingul firmelor în perioada crizei financiare care va însoţi criza sanitară. De reţinut că oricum, cu sau fără corona-criză, Europa centrală şi de vest intrase oficial în recesiune (iar acum se pare că va intra într-una nouă, din moment […]Continue reading